25 januari 2019

25 Januari 1944 Jan: We hebben er een mooie vrije morgen uitgeklopt.


Dinsdag 25 Januari 1944.
Daar ik al een paar dagen wat last van mijn linkeroog had (een gevoel van druk over de heele oogbol) ben ik vanmorgen naar de oogarts geweest. Met Cor Wiegers. We hebben er een mooie vrije morgen uitgeklopt.
De oogarts schreef me wat druppeltjes voor.
Daarna een groote hoeveelheid koeken verorberd en een lekkere kop bouillon gedronken in Schöneweide, en tenslotte langzaam naar de fabriek terug gewandeld.
Dankzij mijn morgenwandelingetje had ik niets geen slaap; ik had eigenlijk verwacht onder de defobepalingen in te dutten, daar in vannacht maar van half één tot half zes geslapen had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Toegift 1945 - 1985

Invalidenstraße anno 1945: Invalidenstraße anno 1985: Kabelwerk Oberspree anno 1985: Oh ja! ...