13 december 2018

Köpenick 13-12-‘43 Brief 25 Ik wil jullie ook niet in ongerustheid laten zitten.


Köpenick 13-12-‘43
Lieve Paps Mams en Lily.
Even dit briefkaartje omdat ik het zonde vind mijn langen Kerst en Nieuwjaarsbrief voortijdig te beginnen, en ik wil jullie ook niet in ongerustheid laten zitten. Ik ben heel erg benieuwd of jullie mijn pakket al gekregen hebt. Ik moet voor Gr.père ook maar weer eens een pakje klaar maken, dan heeft hij meteen een goed begin van 1944.
Jan de Muinck-Keizer is nauwelijks ziek geweest hoor, hij heeft een klap van de tram gekregen, maar geen hersenschudding of zo. Er wordt niets verzwegen naar Holland toe, alleen wordt het soms wel eens een beetje laat geschreven, als de persoon in kwestie bijna beter is. Anders kan het voorkomen dat de brief er een maand over doet, zodat de betreffende familie veel te lang in de rats zit.
Verder weinig nieuws, brief volgt!
Oswald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Toegift 1945 - 1985

Invalidenstraße anno 1945: Invalidenstraße anno 1985: Kabelwerk Oberspree anno 1985: Oh ja! ...