20 maart 2019

Maandag 20 Maart 1944 Jan: Oswald en ik hebben het plan opgevat om een toneelstuk te gaan schrijven.

Maandag 20 maart 1944
Met Ad was het weer minder vanmorgen. Hij slaakte de verzuchting: ”Zou ik ook niet op de zelfde wijze als Cor naar Holland kunnen komen? Hier houd ik het niet meer uit, want ik heb geen weerstand meer”. Gelukkig dat hij dit eindelijk zelf inziet, want als er één het nodig heeft om naar huis te gaan, omdat hij niet op zichzelf kan passen, dan is het Ad.
Vanmiddag hebben Oswald en ik het plan opgevat om een toneelstuk te gaan schrijven over de AEG in het vijfde oorlogsjaar. Ik ben benieuwd of we het ooit af zullen maken. We hebben het wel groots opgezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Toegift 1945 - 1985

Invalidenstraße anno 1945: Invalidenstraße anno 1985: Kabelwerk Oberspree anno 1985: Oh ja! ...