17 november 2018

Berlijn 17-11-43 (Brief 14) Brieven in Köpenick en Friedrichshagen gepost, doen er belangrijk langer over dan de rest.


17-11-43

Lieve Paps, Mams en Lily

Hierbij stuur ik jullie de laatste brief die ik van Grandpère kreeg, waarbij hij ook een doktersverklaring stuurde. Ik hoop dat ik er iets mee bereiken kan maar ik geloof dat de kans gering is mijn brief van Zaterdag heb ik aan Jan meegegeven die zou hem Maandag posten. Hij heeft n.l. bemerkt dat de brieven die hij in Köpenick en Friedrichshagen gepost had, er belangrijk langer over deden dan de rest. Ik ben erg benieuwd of dit voor deze brief nu ook opgaat.
Nu lieverds, ik schrijf Zaterdag wel weer ik begin nu overigens zelf ook te geloven dat ik binnenkort wel thuis zal komen.
Tot schrijvens
Oswald
PS Het is pauze, en ik zit te genieten van mijn roggebrood met kaas. Het smaakt weer dubbel zo lekker als vroeger! Bedankt hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Toegift 1945 - 1985

Invalidenstraße anno 1945: Invalidenstraße anno 1985: Kabelwerk Oberspree anno 1985: Oh ja! ...